give peace a chance, if we want it



When I first saw this rounded sunglasses,
John Lennon appeared in my thought.

私はこのラウンドサングラスを見た時、
ジョン·レノンさんを考えている。

He played with a guitar, Yoko Ono besides him,
they held two-weeks long Bed-in Peace to protest war and
promote peace,
with this non-violent way.

I admire.
This is a kind of spirit,
a kind of stronger feeling,
culture, elements and encouragement which maybe lost in today.

あの時、彼はギターを弾く、オノ・ヨーコさんと一緒にです
二週間のベッド・インイベントを催された
ラヴ&ピースのために。


私は本当に二人を敬う
この考えはとして精神、強い感触、
文化、要素と激励です。
全部は現在で多分探すことができない。






Wears this Ray Ban round sunglasses,
trying to seek for a great power in life.
Maybe it's a naive move,
but I have the same voice with the spirit of John Lennon & Yoko Ono
in the deepest part of my heart.

No matter how tough life it is,
there is a hope,
if I want it.

If we all want it.

このラウンドサングラスを着く
強い力をもらったと思う。
幼稚な思い?多分。
でも、ジョン·レノンさんとオノ・ヨーコさんの精神は
いつも私の心で在る
私はそう思う。


今から、若し難しい生活がある、
私たち絶対頑張りましょう!
だから、皆さんも大丈夫。
でしょう?

私はいつも希望を持ってる、
それから、
私の夢を追求ことを諦めません。


「もっともっと、元気になりますように!」

頑張る皆さんに送ります。

Comments

  1. I’ve learn several excellent stuff here. Definitely worth bookmarking
    for revisiting. I wonder how a lot attempt you put to create such a excellent informative website.



    Also visit my web site :: org.tw

    ReplyDelete
  2. I get pleasure from, result

    in I found just what I used to be looking for.

    You've ended my four day lengthy hunt! God Bless you man. Have a nice day. Bye

    Feel free to surf to my site - https://vle.um.edu.mt/

    ReplyDelete
  3. What's up, I desire to subscribe for this weblog to take latest updates, therefore where can i do it please help.

    Here is my web blog :: クリスチャンルブタンメンズ

    ReplyDelete
  4. KAWAさん

    あなたの詩を楽しく読みました。
    私もジョンやオノヨーコのファンです。
    私の著書「天と地の王冠・ピラミッドの噴水」
    (文芸社出版)をお知らせします。
    是非、下記のブログを見てください。

    ご興味がありましたら、電子図書もリリース
    されていますので、ご一読ください。
    中込永次



    ReplyDelete
    Replies
    1. いい言葉は有難うございました^^
      「天と地の王冠・ピラミッドの噴水」の興味がありますから、
      絶対読んでみます!

      Delete
  5. your boots are awesome !! ^_^

    ReplyDelete

Post a Comment